Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ 4.0.
Infografika může být použita jako předloha pro vlastní plakát na stejné téma, který můžou žáci doplnit o významné historické události tak, aby si uvědomili propojení s konkrétním časovým údajem.
Zde navrhuji vložení brainstormingu či myšlenkové mapy na začátku hodiny s otázkou: Jaké informace máte o klimatické změně a skleníkovém efektu? Žáci chodí k tabuli a zapisují své myšlenky. Učitel je pak přečte, u každého napsaného se zastaví a s žáky na téma diskutuje. Vytváří se vzájemná a respektující komunikace mezi jednotlivými žáky, učitel je zde jako mentor a kouč.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025