Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Prakticky orientovaný vzdělávací zdroj – žák se učí správně pojmenovat ingredience anglické snídaně a neznámé výrazy vyhledat v online slovnících nebo aplikacích. Práci se zdrojem je vhodné zařadit do výuky k tématu jídla, britské kultury, návštěvy restaurace či hostitelské rodiny, z hlediska komunikativních dovedností pak k vyjadřování přání, preferencí a udílení instrukcí.
V rámci rozvíjení Klíčové kompetence digitální – žák generuje digitální obsah v různých formátech s cílem umocnit výstupy vlastní tvořivé činnosti – učitel může využít následující strategie – zařazuji do výuky takové aktivity, ve kterých žáci vyjadřují své představy za pomoci digitálních technologií, podporuji žáky v experimentování s různými možnostmi, jak vyjádřit myšlenky za pomoci digitálních technologií, nabízím žákům zdroje a příležitosti k úpravám digitálního obsahu s cílem přizpůsobit ho či obohatit pro další účely.
U žáka můžeme pozorovat tyto projevy – vytváří a upravuje digitální obsah za pomoci různých nástrojů, vyjadřuje se za pomoci digitálních prostředků ke splnění stanovených cílů.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025