Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
„Digitální herbář“ je materiálem spojujícím prezentaci srovnávající klasický a digitální herbář a námět na tvorbu digitálního herbáře žáky samotnými. Oceňuji obsáhlou metodiku pro učitele, náměty s aplikacemi / webovými rozhraními (více možností pro práci zamezuje potížím s využitelností ve školách), kde lze spolu se žáky pracovat a vytvářet digitální obsah. Velkým přínosem jsou také poznámky pro učitele.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025