Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ 4.0.
Jednotlivé moduly obohacují žáka o specifickou slovní zásobu, nápady a aktivity jsou přenositelné i do jiných regionů, rozvíjejí žákovy komunikační dovednosti v anglickém jazyce. Během terénních exkurzí má žák jedinečnou možnost si nabyté poznatky prakticky ověřit, ať už přímým pozorováním, pokusy, či zapojením prožitkových vjemů a smyslů.
Program obsahuje pracovní a metodické listy pro vyučující a didaktické materiály pro účastníky včetně motivačních her a kreativních činností a využívá specifické metodické a materiální pomůcky.
Rozvíjíme Klíčovou kompetenci kulturní – žák hodnotí kulturní projevy, tradice a umělecká díla vlastní i jiných kultur a porovnává je v kontextu historických a společenských a kulturních souvislostí – popíše pojem kulturní identita jako soubor kulturních projevů, které určují jeho jedinečnost i spojení s ostatními členy jeho kultury, a uvede příklady, popíše charakteristické znaky vlastní kultury a příklady kulturního dědictví ze svého okolí, vybere místní tradice, zvyky a historické události, které formují kulturní identitu místa a regionu, kde žije, vyjádří svůj názor na vliv umění a kulturního kontextu na své vlastní myšlení a chování a na porozumění sobě a svému místu ve světě.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025