Pracovní list s úkoly (vyhledávání, doplňování, přiřazování, vyškrtávání apod.), které se vztahují k danému textu. Žáci procvičují čtení s porozuměním.
Text je vybrán zajímavý. Myslím, že je na škodu, že autorka používá stále stejné typy otázek - tuláčky, barvičky, tabulku. Mění se jen obsah - a to musí být pro děti po několika pracovních listech nudné, ne-li úmorné.
Dobrý den,
pokud máte k pracovním listům zpracovanou i metodiku, rádi ji zveřejníme na stránkách Metodického portálu - informace, jak na to, najdete na stránce Pro autory (http://www.rvp.cz/sekce/57 ).
Do textu pak můžete dát rovnou i odkazy na existující DUMy, takže čtenář dostane "kompletní balíček".
Dobrý den,
souhlasím s panem Vodou. V materiálech mi chybí vnitřní posun mezi jednotlivými lekcemi. Pokud je jich tolik, tak aby to vedlo od někud někam.
Domnívám se, že děti se naopak mohou na TULÁČKY vždy těšit. Není jich tolik, aby je zpracovávaly každý den - počítám, že podobný obsáhlý pracovní list dostanou 1 x za měsíc (hurá, zase budeme hledat tuláčky!!!). Tuláčky autorka zřejmě volí v souladu s právě probíraným učivem oblasti Člověk a jeho svět, nikoli samoúčelně, což je chvályhodné.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.