Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ 4.0.
Vzdělávací objekt ve formě pracovního listu je určen žákům 1.–2. stupně ZŠ.
Jako předloha pro čtenářský deník je pro žáky inspirací pro reflexi přečtených knih.
Při vyplňování úvodních listů si žáci zrekapitulují svůj vztah k četbě, následujících čtrnáct listů je určeno jednotlivým přečteným knihám.
Součástí každého listu jsou obměňující se doplňující otázky k obsahu přečtené knihy (např. Co bys udělal jinak, nebo stejně jako postava z příběhu?).
Není zde sice prostor pro celý popis obsahu knihy, ale to lze jednoduše doplnit listem papíru navíc.
Vzhledem ke grafickému provedení vhodné spíše pro žáky 1. stupně ZŠ, ale dle uvážení učitele možno použít i ve vyšších ročnících.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025