Tento materiál je publikován pod licencí Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright).
Výukové video zajímavou formou přibližuje nejen pojmy vlajka, prapor, korouhev, fábor a trikolóra, ale vysvětluje pojetí české vlajky a její jedinečnost.
Díky tomuto učebnímu materiálu učitel vede diskuse o různých kulturních tématech, jako jsou tradiční svátky, diskutuje se žáky o tom, jak digitální média ovlivňují dostupnost a úroveň kultury a umění.
Žáci popíší některé projevy kultury a umění v digitálním prostředí, popíší místní kulturní a umělecké akce a projekty, kterých se účastnili. Mají také povědomí o tom, že existuje mnoho různých kultur a lidé na světě mají různé zvyklosti, tradice a symboly.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025