Materiály do výuky gymnázium Baťa jako symbol ekonomického vzestupu Československa
Materiál do výuky

Baťa jako symbol ekonomického vzestupu Československa

6. 4. 2012 gymnázium
Autor
Petr Hopfinger
Věková skupina
16—19 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Pracovní list přibližuje životopis zakladatele firmy Baťa a jeho vliv na meziválečné Československo.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
47.5 kB
Dokument
Baťa.doc
Pracovní list
41.63 kB
Dokument
Baťa.odt
Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument

Hodnocení uživatelů

Petr Hopfinger
9. 4. 2012, 20:45
Dobrý den,
díky za reakce. K otázce pana Sotoláře: myslím, že se odpovědět dá. Text uvádí informace o obratu až do roku 1954 (předposlední odstavec). A současnost myslím studenti znají. Firma nezachytila nástup nových trendů a vyklidila pole značkám jako Adidas či Nike. K otázce paní Petrů - náročnost je samozřejmě relativní, ale podle mne by deváťáci (tedy ti které jsem učil) nebyli schopni např. odhalit Baťovo sociální inženýrství (otázka c) či viděl paralely s Fordem (otázky a, b).

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

16—19

Týká se jazyka:

čeština