Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
základní vzdělávání
>
Jazyk a jazyková komunikace
>
2. stupeň
>
Český jazyk a literatura
>
Literární výchova
>
tvoří vlastní literární text podle svých schopností a na základě osvojených znalostí základů literární teorie
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Osobnostní a sociální výchova
Výchova demokratického občana
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
2. stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Český jazyk a literatura
Cizí jazyk
Další cizí jazyk
Tematický okruh
Všechny
Komunikační a slohová výchova
Jazyková výchova
Literární výchova
Očekávaný výstup
Všechny
Uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
Rozpoznává základní rysy výrazného individuálního stylu autora
Formuluje ústně i písemně dojmy ze své četby, návštěvy divadelního nebo filmového představení a názory na umělecké dílo
Tvoří vlastní literární text podle svých schopností a na základě osvojených znalostí základů literární teorie
Rozlišuje literaturu hodnotnou a konzumní, svůj názor doloží argumenty
Rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná je i jejich funkci, uvede jejich výrazné představitele
Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře
Porovnává různá ztvárnění téhož námětu v literárním, dramatickém i filmovém zpracování
Vyhledává informace v různých typech katalogů, v knihovně i v dalších informačních zdrojích
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(15)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
základní vzdělávání
11. 11. 2015
0x
4278x
Rosten, L.: Pan Kaplan má stále třídu rád
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Pan Kaplan má stále…
základní vzdělávání
27. 8. 2015
0x
5179x
Tolkien, J. R. R.: Hobit
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Hobit a poté s…
základní vzdělávání
26. 8. 2015
0x
4769x
Čapek, K.: R.U.R.
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy R.U.R. a poté s…
základní vzdělávání
18. 8. 2015
0x
1972x
Nezval, V.: Moře láska má
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s básněmi ze sbírky Moře láska má a poté s…
základní vzdělávání
11. 8. 2015
0x
5277x
Čapek, K.: Ukradený kaktus
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s povídkou Ukradený kaktus od Karla Čapka…
základní vzdělávání
30. 7. 2015
0x
5092x
London, J.: Bílý tesák
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Bílý tesák a poté s…
základní vzdělávání
29. 7. 2015
0x
2058x
Werich, J.: Deoduši
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Deoduši a poté s…
základní vzdělávání
23. 7. 2015
0x
2541x
London, J.: Volání divočiny
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Volání divočiny a poté s…
základní vzdělávání
21. 7. 2015
0x
4615x
Hencl, M.: Ezopovy bajky
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Ezopovy bajky a poté s…
základní vzdělávání
29. 10. 2014
0x
4329x
Přemožení pouště
Pracovní list pro žáky 2. stupně k rozvoji čtenářské gramotnosti. Žáci pracují s textem Přemožení pouště od Jiřího…
základní vzdělávání
8. 11. 2011
0x
21327x
Druhy rýmů
Žáci se naučí rozlišovat čtyři základní druhy rýmů. Zároveň pochopí užívání vzorce k dané charakteristice rýmů a sami…
základní vzdělávání
21. 10. 2009
3x
8946x
Podivné verše
Pracovní list s neúplnými verši, do nichž žáci dopisují rýmy.
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky