Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
základní umělecké vzdělávání
>
Hudební obor
>
Nauka o hudbě
>
Očekávané výstupy 7. ročníku I. stupně
>
orientuje se v grafickém záznamu hudebního díla a svým způsobem jej realizuje
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací obor
Všechny
Hudební obor
Výtvarný obor
Taneční obor
Dramatický obor
Vzdělávací zaměření
Všechny
Hra na klávesové nástroje
Hra na smyčcové nástroje
Hra na dechové nástroje
Hra na strunné nástroje
Hra na bicí nástroje
Sólový zpěv
Sborový zpěv
Elektronické zpracování hudby a zvuková tvorba
Hra na akordeon
Hra na cimbál
Hra na dudy
Skladba
Nauka o hudbě
Stupeň základního vzdělání
Všechny
Očekávané výstupy 7. ročníku i. stupně
Očekávané výstupy iv. ročníku ii. stupně
Očekávaný výstup
Všechny
Orientuje se v grafickém záznamu hudebního díla a svým způsobem jej realizuje
Rozumí stavbě stupnic a akordů dur i moll, určí intervaly, rozezná tónorod hrané skladby (teoreticky i prakticky)
Rytmicky i intonačně reprodukuje jednoduchý notový zápis, zaznamená jednoduchou hudební myšlenku
Chápe a užívá nejdůležitější hudební pojmy, označení a názvosloví
Vytváří vlastní melodické a rytmické útvary
Transponuje jednoduchou melodii do jiné tóniny
Chápe význam harmonických funkcích a vytvoří jednoduchý doprovod
Orientuje se v různých hudebních uskupeních, chápe princip rozdělení hlasů, i hudebních nástrojů do skupin a identifikuje je
Má základní povědomí o výstavbě skladeb, orientuje se v jednoduchých hudebních formách
Aktivně poslouchá hudbu, orientuje se v jejích druzích a ve způsobech její interpretace
Chápe souvislosti vývoje hudby, rozpozná charakteristické znaky hudebního vyjadřování v jednotlivých epochách
Na základě svých zkušeností vyjadřuje své názory na znějící hudbu a umí je zdůvodnit
Propojuje teoretické vědomosti s praktickými dovednostmi, chápe význam tohoto spojení
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(1)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
1
z
1
položek
Zpět
1
Další
základní umělecké vzdělávání
5. 4. 2011
0x
8485x
Notová písanka 1
Notová písanka - pracovní list pro nejmenší žáky ZUŠ, přípravná oddělení. Slouží k procvičování psaní not.
Zobrazeno
1
z
1
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky