Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
jazykové vzdělávání
>
Střední kurz
>
1. ročník - výstupní úroveň B1+
>
Receptivní řečové dovednosti
>
zorientuje se v textu, který obsahuje přiměřený počet neznámých slov
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Kurz
Všechny
Základní kurz
Střední kurz
Přípravný kurz ke zkoušce – státní jazyková zkouška
Konverzační kurz
Ročník/výstupní úroveň
Všechny
1. ročník - výstupní úroveň b1+
2. ročník - výstupní úroveň b2
Tematický okruh
Všechny
Receptivní řečové dovednosti
Produktivní řečové dovednosti
Interaktivní řečové dovednosti
Očekávaný výstup
Všechny
Rozpozná hlavní myšlenku a hlavní body středně dlouhého a náročnějšího čteného textu nebo vyslechnutého projevu
Zorientuje se v textu, který obsahuje přiměřený počet neznámých slov
Rozumí jasně vyslovovanému záměru nebo názoru mluvčího, autora, vypravěče nebo účastníka rozhovoru;
Rozumí popisům událostí, osobním dopisům či jiné formě korespondence, např. e-mailu či textovým zprávám
Rozpozná relevantní informace v krátkém textu nebo vyslechnutém projevu
Porozumí složitějším návodům, předpisům, pokynům, technickým informacím k předmětům každodenní potřeby nebo z oblastí svých zájmů
Odvozuje význam neznámých slov a víceslovných výrazů
Účelně využívá překladový i výkladový slovník
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(7)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
jazykové vzdělávání
23. 4. 2019
0x
1781x
Práce s textem – historie fotbalu v Brazílii
Součástí materiálu je text o historii fotbalu v Brazílii a s ním související cvičení – na porozumění textu, na…
jazykové vzdělávání
23. 5. 2013
0x
2506x
Množné číslo podstatných jmen
Prezentace slouží k výkladu a procvičení gramatiky vysvětlující tvorbu množného čísla podstatných jmen.
jazykové vzdělávání
30. 5. 2011
0x
3668x
Čeština pro cizince: k výuce českých reálií – velký a malý státní znak
Předložený materiál je určen k výuce češtiny pro cizince, věnuje se prezentaci státních symbolů, a to konkrétně velkému…
jazykové vzdělávání
13. 5. 2011
2x
4877x
Čeština pro cizince: k výuce českých reálií – státní hymna
Předložený materiál je určen k výuce češtiny pro cizince, věnuje se prezentaci státních symbolů, a to konkrétně státní…
jazykové vzdělávání
13. 5. 2011
0x
4253x
Čeština pro cizince: k výuce českých reálií – české bankovky
Předložený materiál je určen k výuce češtiny pro cizince, věnuje se osobnostem na českých bankovkách.
jazykové vzdělávání
14. 4. 2011
0x
2929x
Čeština pro cizince: k výuce českých reálií – státní vlajka a státní barvy
Předložený materiál je určen k výuce češtiny pro cizince. Věnuje se prezentaci státních symbolů, a to konkrétně státní…
jazykové vzdělávání
14. 4. 2011
0x
2693x
Čeština pro cizince: k výuce českých reálií – vlajka prezidenta republiky
Předložený materiál je určen k výuce češtiny pro cizince, věnuje se prezentaci státních symbolů, a to konkrétně vlajce…
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky