Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
jazykové vzdělávání
>
Základní kurz
>
2. ročník - výstupní úroveň A2
>
Produktivní řečové dovednosti
>
požádá písemně či ústně o podrobnější osobní informace nebo je předá
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Kurz
Všechny
Základní kurz
Střední kurz
Přípravný kurz ke zkoušce – státní jazyková zkouška
Konverzační kurz
Ročník/výstupní úroveň
Všechny
1. ročník - výstupní úroveň a1
2. ročník - výstupní úroveň a2
3. ročník - výstupní úroveň b1
Tematický okruh
Všechny
Receptivní řečové dovednosti
Produktivní řečové dovednosti
Interaktivní řečové dovednosti
Očekávaný výstup
Všechny
Jednoduchou ústní i písemnou formou vyjádří svůj postoj ke každodenním či jemu známým a běžným situacím
Ústně i písemně sdělí jednoduché informace o sobě, svém okolí a svých základních potřebách
Jednoduše, srozumitelně, případně s menšími obtížemi, hovoří o své minulosti, přítomnosti a plánech do budoucnosti
Požádá písemně či ústně o podrobnější osobní informace nebo je předá
Napíše jednoduchý osobní dopis, jasně strukturuje krátké písemné sdělení
Vyslovuje správně a srozumitelně, i když cizí přízvuk je zřejmý
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(1)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
1
z
1
položek
Zpět
1
Další
jazykové vzdělávání
22. 5. 2019
0x
2328x
Fragewörter
Na písničce „Warum – song“ je možné procvičit a naučit se tázací zájmena na W a zároveň si osvojit slovní zásobu,…
Zobrazeno
1
z
1
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky