Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
jazykové vzdělávání
>
Základní kurz
>
1. ročník - výstupní úroveň A1
>
Interaktivní řečové dovednosti
>
komunikuje v každodenních situacích foneticky správně s využitím osvojené slovní zásoby na běžná témata
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Kurz
Všechny
Základní kurz
Střední kurz
Přípravný kurz ke zkoušce – státní jazyková zkouška
Konverzační kurz
Ročník/výstupní úroveň
Všechny
1. ročník - výstupní úroveň a1
2. ročník - výstupní úroveň a2
3. ročník - výstupní úroveň b1
Tematický okruh
Všechny
Receptivní řečové dovednosti
Produktivní řečové dovednosti
Interaktivní řečové dovednosti
Očekávaný výstup
Všechny
Představí sebe či jinou osobu a zapojí se do rozhovoru
Reaguje na jednoduchá sdělení nebo je iniciuje, pokud se týkají známých a základních potřeb každodenního života
Klade jednoduché otázky a na položené jednoduché otázky odpovídá, pokud mluvčí mluví pomalu, a některé výrazy opakuje
Pochopí jednoduché dotazy a pokyny pronesené pomalu a jasně a reaguje na ně
Požádá o zopakování nebo o objasnění výrazů či vět, kterým nerozumí
Komunikuje v každodenních situacích foneticky správně s využitím osvojené slovní zásoby na běžná témata
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(21)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
jazykové vzdělávání
24. 8. 2020
1x
1963x
Mluvená hebrejština – jedno souvětí a tak...
Ochutnávka hebrejštiny skrze jedno souvětí.
jazykové vzdělávání
23. 2. 2015
0x
1901x
Imperativo
Prezentace na téma tvorba a procvičování rozkazovacího způsobu ve španělštině.
jazykové vzdělávání
19. 7. 2011
0x
3427x
Pracovní list - prohlížíme rodinné album
Pracovní list, kde žáci musí spojit fotografii se správným tvrzením.
jazykové vzdělávání
30. 5. 2011
0x
3882x
Pracovní list – Kdo je kdo
Materiál obsahuje fotografie dětí a tvrzení. Žáci mají za úkol zjistit, kdo je kdo.
jazykové vzdělávání
23. 3. 2011
0x
4594x
Hrajeme si s ruským jazykem – Místo, kde žiji
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a karetní hru černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy v ruském jazyce. Slouží…
jazykové vzdělávání
17. 3. 2011
0x
2266x
Hrajeme si s ruským jazykem – cizokrajná zvířata
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a černého Petra. Pomocí her si žáci fixují slovní zásobu v ruském jazyce. Slouží…
jazykové vzdělávání
15. 3. 2011
0x
2007x
Ruský obrázkový slovník XLII – nakupujeme
Obrázkový slovník – je tvořen pracovními listy, které slouží pro lepší zapamatování si pojmů. Pracovní listy jsou…
jazykové vzdělávání
11. 3. 2011
0x
5899x
Hrajeme si s anglickým jazykem – ovoce
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy v anglickém jazyce. Slouží hlavně…
jazykové vzdělávání
8. 3. 2011
0x
2438x
Ruský obrázkový slovník XXXVIII – Místo, kde žiji
Obrázkový slovník – je tvořen pracovními listy, které slouží pro lepší zapamatování si pojmů. Pracovní listy jsou…
jazykové vzdělávání
3. 3. 2011
0x
4998x
Hrajeme si s anglickým jazykem – naše zvířata
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy v anglickém jazyce. Slouží hlavně k…
jazykové vzdělávání
15. 2. 2011
0x
2099x
Hrajeme si s francouzským jazykem – naše zvířata
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a Černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy ve francouzském jazyce. Slouží…
jazykové vzdělávání
15. 2. 2011
0x
2488x
Hrajeme si s francouzským jazykem – ovoce
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a Černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy ve francouzském jazyce. Slouží…
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky