Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
gymnázium
>
Člověk a společnost
>
Občanský a společenskovědní základ
>
Úvod do filozofie a religionistiky
>
rozliší hlavní filozofické směry, uvede jejich klíčové představitele a porovná řešení základních filozofických otázek v jednotlivých etapách vývoje filozofického myšlení
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Člověk a příroda
Člověk a společnost
Člověk a svět práce
Umění a kultura
Člověk, sport a zdraví
Informatika a informační a komunikační technologie
Doplňující vzdělávací obory
Osobnostní a sociální výchova
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Vzdělávací obor
Všechny
Občanský a společenskovědní základ
Dějepis
Tematický okruh
Všechny
Člověk jako jedinec
Člověk ve společnosti
Občan ve státě
Občan a právo
Mezinárodní vztahy, globální svět
Úvod do filozofie a religionistiky
Očekávaný výstup
Všechny
Objasní podstatu filozofického tázání, porovná východiska filozofie, mýtu, náboženství, vědy a umění k uchopení skutečnosti a člověka
Rozliší hlavní filozofické směry, uvede jejich klíčové představitele a porovná řešení základních filozofických otázek v jednotlivých etapách vývoje filozofického myšlení
Eticky a věcně správně argumentuje v dialogu a diskusi, uvážlivě a kriticky přistupuje k argumentům druhých lidí, rozpozná nekorektní argumentaci a manipulativní strategie v mezilidské komunikaci
Zhodnotí význam vědeckého poznání, techniky a nových technologií pro praktický život i možná rizika jejich zneužití
Posuzuje lidské jednání z hlediska etických norem a svědomí jednotlivce, objasní dějinnou proměnlivost základních etických pojmů a norem
Rozlišuje významné náboženské systémy, identifikuje projevy náboženské a jiné nesnášenlivosti a rozezná projevy sektářského myšlení
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(5)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
5
z
5
položek
Zpět
1
Další
gymnázium
6. 6. 2011
0x
5246x
Pragmatismus
Pragmatismus není zcela běžným pojmem, kterému každý rozumí. Dnes se slova pragmatik, pragmatický nejčastěji používají…
gymnázium
9. 12. 2010
0x
2411x
B. Spinoza a jeho prokletí
Zjistit některé životopisné údaje filozofů lze i zábavnou formou. Zde je žákům předložen zápis o prokletí B. Spinozy a…
gymnázium
5. 11. 2010
0x
9253x
Platón – podobenství o jeskyni
V podobenství o jeskyni Platón líčí filozofovu cestu od nejasných představ ke skutečným idejím, které můžeme poznávat…
gymnázium
6. 3. 2009
0x
4158x
Subjektivní idealismus
George Berkeley - Pojednání o základech lidského poznání. Stěžejní část textu, v níž autor popisuje svůj názor na…
gymnázium
27. 5. 2008
8x
8371x
Srovnání středověkého chápání světa s obdobím novověku
Na základě přehledné názorné tabulky žáci vidí hlavní rozdíly v chápání světa a člověka ve středověku a novověku.
Zobrazeno
5
z
5
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky