Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
gymnázium
>
Jazyk a jazyková komunikace
>
Cizí jazyk
>
Receptivní řečové dovednosti
>
porozumí hlavním bodům a myšlenkám autentického ústního projevu složitějšího obsahu na aktuální téma, postihne jeho hlavní a doplňující informace
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Informatika (rvp gv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Člověk a příroda
Člověk a společnost
Člověk a svět práce
Umění a kultura
Člověk, sport a zdraví
Informatika a informační a komunikační technologie
Doplňující vzdělávací obory
Osobnostní a sociální výchova
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Vzdělávací obor
Všechny
Český jazyk a literatura
Cizí jazyk
Další cizí jazyk
Tematický okruh
Všechny
Receptivní řečové dovednosti
Produktivní řečové dovednosti
Interaktivní řečové dovednosti
Očekávaný výstup
Všechny
Porozumí hlavním bodům a myšlenkám autentického ústního projevu složitějšího obsahu na aktuální téma, postihne jeho hlavní a doplňující informace
Rozliší v mluveném projevu jednotlivé mluvčí, identifikuje různý styl, citové zabarvení, názory a stanoviska jednotlivých mluvčích
Porozumí hlavním bodům a myšlenkám autentického čteného textu či písemného projevu složitějšího obsahu na aktuální téma
Identifikuje strukturu textu a rozliší hlavní a doplňující informace
Vyhledá a shromáždí informace z různých textů na méně běžné, konkrétní téma a pracuje se získanými informacemi
Odvodí význam neznámých slov na základě již osvojené slovní zásoby, kontextu, znalosti tvorby slov a internacionalismů
Využívá různé druhy slovníků, informativní literaturu, encyklopedie a média
Čte s porozuměním literaturu ve studovaném jazyce
Postihne zápletku i sled událostí ve filmu či hře
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(10)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
10
z
10
položek
Zpět
1
Další
gymnázium
3. 3. 2014
0x
7331x
Přítomný čas, préteritum, perfektum
Pracovní list je určen k procvičování časování sloves v přítomném čase, préteritu a perfektu. Žáci vyplňují cvičení na…
gymnázium
11. 2. 2014
0x
11683x
Předložky se 3. a 4. pádem
Pracovní list je určen žákům k procvičování předložek se 3. a 4. pádem a k procvičení slovní zásoby k tématu město.
gymnázium
29. 1. 2014
0x
2785x
Povolání
Pracovní list určený k procvičování a prohlubování slovní zásoby k tématu povolání.
gymnázium
16. 1. 2014
0x
7317x
Skloňování podstatných jmen
Pracovní list určený k procvičování skloňování podstatných jmen, k procvičování slabého skloňování podstatných jmen, 2.…
gymnázium
30. 10. 2013
0x
2639x
Oblečení
Pracovní list k tématu oblečení je určen k procvičení slovní zásoby a skloňování přídavných jmen.
gymnázium
23. 10. 2013
0x
8634x
Přídavná jména – procvičování
Pracovní list slouží k procvičování stupňování přídavných jmen, tvorbě komparativu a superlativu přídavných jmen,…
gymnázium
25. 7. 2013
0x
3100x
Bingo – přídavná jména
Bingo – přídavná jména. Slouží k procvičení a prohloubení slovní zásoby z okruhu přídavných jmen. Žáci slyší přídavná…
gymnázium
1. 12. 2011
0x
9137x
Canada - Presentation
Materiál navazuje na již publikovaný pracovní list k tématu Kanada. Prezentace je jeho obrazovým, ale i informačním…
gymnázium
1. 12. 2011
0x
6651x
Food, drinks and eating habits
Kombinace pracovních listů na slovní zásobu a obrazové prezentace věnované britské, americké a české kuchyně, umožní…
gymnázium
10. 6. 2011
0x
6130x
Australia and New Zealand
Prezentace slouží k seznámení studentů s nejdůležitějšími informacemi o Austrálii a Novém Zélandu. Materiál doprovází i…
Zobrazeno
10
z
10
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky