Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
jazykové vzdělávání
>
Základní kurz
>
2. ročník - výstupní úroveň A2
>
Interaktivní řečové dovednosti
>
reaguje gramaticky správně v běžných každodenních situacích
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Kurz
Všechny
Základní kurz
Střední kurz
Přípravný kurz ke zkoušce – státní jazyková zkouška
Konverzační kurz
Ročník/výstupní úroveň
Všechny
1. ročník - výstupní úroveň a1
2. ročník - výstupní úroveň a2
3. ročník - výstupní úroveň b1
Tematický okruh
Všechny
Receptivní řečové dovednosti
Produktivní řečové dovednosti
Interaktivní řečové dovednosti
Očekávaný výstup
Všechny
Zahájí a ukončí jednoduchou konverzaci a se značnou pomocí partnera ji udrží v chodu
Reaguje adekvátně v každodenních situacích užitím vhodných jednoduchých, výrazů či obratů a kladením zjišťovacích či doplňujících otázek
Reaguje gramaticky správně v běžných každodenních situacích
Požádá o zopakování nebo o objasnění výrazů či vět, kterým nerozumí
Komunikuje foneticky správně na běžná témata s využitím osvojené slovní zásoby a gramatických prostředků
Ústně i písemně komunikuje s rodilými mluvčími na jemu blízká témata, s omezenou slovní zásobou a omezenými jazykovými prostředky
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(11)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
jazykové vzdělávání
24. 7. 2019
0x
2027x
Italská gramatika IX – vyjádření minulosti
Materiál uživatele obeznamuje s problematikou minulosti/předčasnosti v italštině.
jazykové vzdělávání
15. 7. 2019
0x
2759x
Italská gramatika VIII – podmiňovací způsob
Materiál osvětluje tvoření a použití podmiňovacího způsobu v italštině.
jazykové vzdělávání
8. 1. 2019
0x
1805x
Italská gramatika VI – rozkaz a zákaz
Kapitola VI řady věnující se italské gramatice. Tentokrát na téma zákaz a rozkaz.
jazykové vzdělávání
17. 12. 2018
0x
1736x
Italská gramatika V – koncovky -o, -a, -i, -e v příčestí
Kapitola V řady věnující se italské gramatice. Tentokrát na téma koncovek v příčestí.
jazykové vzdělávání
11. 12. 2018
0x
2213x
Italská gramatika IV – postavení osobních zájmen, ci a ne ve větě
Tato kapitola se zabývá postavením osobních zájmen, jakož i slovíček ci a ne v italské větě.
jazykové vzdělávání
5. 12. 2018
0x
2189x
Italská gramatika III – ci a ne
Tato kapitola se zabývá použitím slovíček ci a ne v italštině.
jazykové vzdělávání
28. 11. 2018
0x
1473x
Italská gramatika II – tvary osobních zájmen
Tato kapitola pojednává o problematice tvarů osobních zájmen v italštině.
jazykové vzdělávání
1. 11. 2018
0x
2598x
Italská gramatika I – úvod
Úvodní kapitola více než desetidílné řady zabývající se gramatikou italštiny.
jazykové vzdělávání
13. 4. 2017
0x
2499x
Předpřítomný čas – stručně a jasně...
Materiál uživatele přehledně seznámí s tvořením a použitím předpřítomného času.
jazykové vzdělávání
11. 6. 2015
0x
1695x
Estados
Vyjadřování stavů ve španělštině.
jazykové vzdělávání
3. 6. 2015
0x
1712x
Imperfecto
Tvoření a použití imperfekta ve španělštině.
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky