Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
základní vzdělávání
>
Člověk a příroda
>
2. stupeň
>
Přírodopis
>
Biologie živočichů
>
odvodí na základě pozorování základní projevy chování živočichů v přírodě, na příkladech objasní jejich způsob života a přizpůsobení danému prostředí
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Osobnostní a sociální výchova
Výchova demokratického občana
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Stupeň základního vzdělání
Všechny
2. stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Fyzika
Chemie
Přírodopis
Zeměpis (geografie)
Tematický okruh
Všechny
Obecná biologie a genetika
Biologie hub
Biologie rostlin
Biologie živočichů
Biologie člověka
Neživá příroda
Základy ekologie
Praktické poznávání přírody
Očekávaný výstup
Všechny
Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů
Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin
Odvodí na základě pozorování základní projevy chování živočichů v přírodě, na příkladech objasní jejich způsob života a přizpůsobení danému prostředí
Zhodnotí význam živočichů v přírodě i pro člověka uplatňuje zásady bezpečného chování ve styku se živočichy
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(24)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
24
položek
Zpět
1
2
Další
základní vzdělávání
16. 2. 2011
0x
3833x
Video - lev,gepard, hyena
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla šelem, jejich potravními strategiemi a přizpůsobením k životu v africké…
základní vzdělávání
16. 2. 2011
0x
2737x
Video - hroch obojživelný
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla hrocha jako zástupce nepřežvýkavých sudokopytníků, jeho potravní…
základní vzdělávání
15. 2. 2011
0x
2697x
Video - pavián
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla primátů na příkladu paviána a jejich přizpůsobením k životu v africké…
základní vzdělávání
15. 2. 2011
0x
2818x
Video - prase bradavičnaté
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla prasete bradavičnatého a jeho přizpůsobením k životu v africké savaně.
základní vzdělávání
15. 2. 2011
0x
3458x
Video - slon africký
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla slona, jeho potravními strategiemi a přizpůsobením k životu v africké…
základní vzdělávání
15. 2. 2011
0x
2525x
Video - buvol kaferský
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla přežvýkavého sudokopytníka na příkladu buvola, jeho potravní strategií a…
základní vzdělávání
14. 2. 2011
0x
2652x
Video - mangusta žíhaná
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla mangusty a jejím přizpůsobením k životu v africké savaně.
základní vzdělávání
14. 2. 2011
0x
3535x
Video - šimpanz učenlivý
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla šimpanze a jeho přizpůsobením k životu v africké savaně.
základní vzdělávání
14. 2. 2011
0x
2926x
Video - voduška, gazela, impala
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla afrických kopytníků a jejich přizpůsobením k životu v africké savaně.
základní vzdělávání
11. 2. 2011
0x
3016x
Video - zebra stepní, pakůň žíhaný
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla pakoně a zebry a porovnávající jejich potravní strategie.
základní vzdělávání
11. 2. 2011
0x
3363x
Video - žirafa
Videodokument seznamující žáky se stavbou těla žirafy a jejím přizpůsobením k životu v africké savaně.
základní vzdělávání
14. 10. 2010
0x
5632x
Sudokopytníci
Popis řádu sudokopytníků.
Zobrazeno
12
z
24
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky