NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Očekávaný výstup
Stupeň vzdělávání
Všechny
předškolní vzdělávání
základní vzdělávání
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
gymnázium
jazykové vzdělávání
základní umělecké vzdělávání
odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
soubor
Materiály
(11)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
odborné vzdělávání
4. 8. 2014
0x
1555x
Adobe Photoshop II. Základní nastavení programu PS
Základní popis nastavení uživatelského prostředí a funkcí programu Adobe Photoshop.
odborné vzdělávání
9. 10. 2013
0x
2128x
Word 2003 (II. část)
Tento výukový materiál je součástí dvoudílné sady Word 2003 a je určen pro žáky učebních oborů. Pomáhá žákům naučit se…
odborné vzdělávání
19. 8. 2013
0x
2587x
Word 2003 (I. část)
Tento výukový materiál je součástí dvoudílné sady Word 2003 a je určen pro žáky učebních oborů. Pomáhá žákům naučit se…
odborné vzdělávání
23. 7. 2013
0x
1763x
Tabulkový procesor X
Tento materiál se zabývá otevřením a tvorbou souboru, vytvořením a použitím šablony, tiskem souboru, propojením tabulky…
odborné vzdělávání
13. 5. 2013
0x
2032x
Souborový server Samba
DUM seznámí žáka s problematikou sdílení souborů v síti a uvede do problematiky serveru Samba.
základní vzdělávání
21. 4. 2011
1x
3985x
Domino - soubory
Pracovní list může být použit jako domino nebo jako pexeso, žáci procvičují pojmy týkající se souborů a programů.
základní vzdělávání
12. 4. 2011
0x
6099x
Soubory a složky
Tento pracovní list slouží k nácviku rozlišování pojmů soubor a složka, k určování typů programů.
základní vzdělávání
10. 3. 2011
2x
6510x
Křížovky - soubor, složka
Křížovky slouží k procvičování anglických pojmů užívaných při práci se soubory a složkami.
základní vzdělávání
14. 12. 2010
0x
10332x
Práce se soubory a složkami
Pracovní list je určen k procvičení práce se složkami a soubory. Předpokladem je, že žák zná rozdíl mezi složkou a…
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
27. 8. 2009
0x
10471x
Informatika - Word
Prezentace pro podporu výuky textového editoru (Word). Vhodné použít projektor, žáci pracují na svých počítačích.
základní vzdělávání
3. 5. 2009
0x
12053x
Psaní písmen
Soubor velkých tiskacích písmen celé abecedy je určen k procvičování psaní. Je vhodné pracovní listy zalaminovat a psát…
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025