NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Očekávaný výstup
Stupeň vzdělávání
Všechny
předškolní vzdělávání
základní vzdělávání
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
gymnázium
jazykové vzdělávání
základní umělecké vzdělávání
odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
ropa
Materiály
(18)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
18
položek
Zpět
1
2
Další
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
17. 10. 2022
0x
3353x
Nerosty a horniny
Prezentace vysvětluje základní rozdíl mezi nerostem a horninou. Žáci poznávají nejznámější nerosty a horniny a jejich…
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
22. 2. 2016
0x
3057x
Vzácné dary Země
Prezentace o uhlí, ropě, zemním plynu - jejich vzniku a použití.
gymnázium
5. 10. 2015
0x
2196x
Jak se stát ropným magnátem
Jedná se o interaktivní hru, která procvičí studenty ve znalostech geografie oblasti Perského zálivu.
gymnázium
22. 8. 2013
0x
5789x
Válka v Perském zálivu
Prezentace se zabývá příčinami a průběhem války v Perském zálivu. Všímá si změny mediální strategie (oproti vietnamské…
odborné vzdělávání
29. 7. 2011
0x
7102x
Přírodní zdroje
Materiál obsahuje dva pracovní listy využitelné i jako testy. Věnují se přírodním zdrojům. Doplněno prací s internetem…
základní vzdělávání
8. 6. 2011
0x
2387x
La ropa-hra
Žáci si procvičí slovní zásobu oblečení pomocí stolní hry.
základní vzdělávání
8. 6. 2011
0x
1791x
La ropa-skládačka
Žáci si procvičí slovní zásobu oblečení. Sestaví slova a přiřadí odpovídající obrázek.
základní vzdělávání
13. 9. 2010
0x
9288x
Paliva
Test obsahuje sérii otázek týkajících se fosilních i uměle připravených paliv, žáci vybírají zakroužkováním jedinou…
základní vzdělávání
25. 8. 2010
0x
11765x
Zdroje uhlovodíků
V úvodu jsou uvedeny tři hlavní zdroje uhlovodíků. Další část prezentace se zaměřuje na chemické zpracování černého…
základní vzdělávání
9. 8. 2010
0x
2005x
La ropa
Žáci si procvičí slovní zásobu oblečení pomocí domina, které postaví tak, aby spojili oba konce.
základní vzdělávání
11. 2. 2010
0x
6947x
Uhlovodíky - křížovka
Tajenka k opakování tematického celku uhlovodíky a jejich zdroje.
základní vzdělávání
9. 2. 2010
0x
4495x
Uhlovodíky a jejich zdroje
Pracovní list k závěrečnému opakování učiva o uhlovodících a jejich zdrojích. Obsahuje opakování názvosloví,…
Zobrazeno
12
z
18
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025