NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Očekávaný výstup
Stupeň vzdělávání
Všechny
předškolní vzdělávání
základní vzdělávání
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
gymnázium
jazykové vzdělávání
základní umělecké vzdělávání
odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
počet
Materiály
(50)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
50
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
předškolní vzdělávání
25. 2. 2020
0x
14261x
Dino hra
Cílem je, aby děti přiřadily černobílým dinosaurům do čtverečků jejich správné barvy, popřípadě si zapamatovaly jejich…
základní vzdělávání
19. 2. 2018
0x
15904x
Porovnávání počtu obrázků
Materiál obsahuje 2 pracovní listy a kartičky k rozstříhání a činnostnímu učení. Žáci porovnávají počty obrázků,…
předškolní vzdělávání
29. 11. 2017
0x
6417x
Roční období s počítáním
Pracovní listy zaměřené na počítání do 6, tematicky věnované čtyřem ročním obdobím. Žáci přiřazují kartičky se správným…
základní vzdělávání
17. 7. 2017
0x
3860x
Počítat už umím do pěti
Pracovní listy jsou zaměřeny na rozvíjení elementárních představ o čísle a číselné posloupnosti. Žáci počítají tečky,…
základní vzdělávání
18. 5. 2017
0x
3932x
Berušky
Pracovní listy jsou zaměřeny na rozvíjení představ o čísle (vizualizace počtu). Žáci sestaví a zapíší příklady součtu…
předškolní vzdělávání
6. 2. 2017
0x
3117x
Kolik předmětů vidíš?
Pracovní list je určen k procvičení základního počítání od 1 do 5. Žáci značí u jednotlivých obrázků počet předmětů,…
základní vzdělávání
23. 2. 2016
0x
2781x
Barevné operace
Jednoduchá úloha na procvičení početních operací.
základní vzdělávání
23. 2. 2016
0x
4369x
Kuličkiáda
Žáci mají za úkol sledovat změny v počtech, sčítají a odčítají v oboru do 30. Své výsledky zaznamenávají do obrázkového…
předškolní vzdělávání
7. 12. 2015
0x
2573x
Zdravá výživa – mrkev
Zdravá strava a druhy zeleniny.
předškolní vzdělávání
23. 11. 2015
0x
2721x
Zdravá výživa – brambora
Zdravá strava a druhy zeleniny.
základní vzdělávání
8. 6. 2015
0x
5257x
Autobus
V prezentaci si žáci procvičí algoritmus sčítání a odčítání v oboru 1–5. Žáci nejprve počítají pomocí vizualizace počtu…
předškolní vzdělávání
23. 4. 2015
0x
4673x
Kouzelný strom
Pracovní list je zaměřen na poznávání jednotlivých druhů ovoce a na matematické dovednosti dětí předškolního věku. V…
Zobrazeno
12
z
50
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025