Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
odborné vzdělávání
>
Všeobecné vzdělávání
>
Český jazyk
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Odvětví/Průřezová téma/Gramotnost
Všechny
Technická odvětví
Ekonomika a právo
Služby
Zpracování surovin a materiálů
Ekologie a zemědělství
Umění a uměleckořemeslná výroba
Všeobecné vzdělávání
Občan v demokratické společnosti
Člověk a životní prostředí
Člověk a svět práce
Informační a komunikační technologie
Výchova k podnikavosti
Finanční gramotnost
Občan v demokratické společnosti
Pododvětví/Obory
Všechny
Český jazyk
Cizí jazyk
Společenskovědní vzdělávání
Přírodovědné vzdělávání
Matematické vzdělávání
Estetické vzdělávání
Vzdělávání pro zdraví
Vzdělávání v ict
Ekonomické vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(47)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
47
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Datum
Název
Autor
Hodnocení
Komentáře
Zobrazeno
22. 10. 2014
Spisovatelé národního obrození a jejich nejznámější díla
Zdeněk Hanzelín
0x
5119x
2. 9. 2014
Literatura 1900–1945: Klapzubova jedenáctka
Jakub Tůma
2x
3651x
1. 9. 2014
Literatura 1900–1945: Bylo nás pět
Jakub Tůma
0x
1916x
28. 8. 2014
Literatura 1900–1945: Cirkus Humberto
Jakub Tůma
0x
1826x
27. 8. 2014
Literatura 1900–1945: Saturnin
Jakub Tůma
0x
2068x
26. 8. 2014
Literatura od r. 1945: Lolita
Jakub Tůma
0x
1600x
25. 8. 2014
Literatura od r. 1945: Společenstvo prstenu
Jakub Tůma
2x
1706x
21. 8. 2014
Literatura od r. 1945: Kdo chytá v žitě
Jakub Tůma
0x
1727x
19. 8. 2014
Literatura 1900–1945: O myších a lidech
Jakub Tůma
0x
2015x
18. 8. 2014
Literatura 1900–1945: Petr a Lucie
Jakub Tůma
0x
1955x
Zobrazeno
12
z
47
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky