NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Materiály
(11027)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
11027
položek
Zpět
1
...
862
863
864
865
866
867
...
919
Další
základní vzdělávání
18. 12. 2008
0x
6855x
Co čtenáři dobře znají
Jedná se o pracovní listy pro žáky pracující s pojmy pohádková postava, pohádkové dvojice, rým, přirovnání, přísloví.…
základní vzdělávání
18. 12. 2008
0x
9528x
Polámal se mraveneček
Pracovní list pro žáky pracuje především s pojmy rým a sloka. Také se v něm hovoří o kamarádství a pomoci druhému.
základní vzdělávání
16. 12. 2008
2x
5792x
Středověká kolonizace - Janek z Újezdečka
Pracovní list prostřednictvím jednoduchého vyprávění přibližuje žákům zakládání vesnických osad ve středověku a život…
základní vzdělávání
16. 12. 2008
0x
12723x
Řekni mi, co chceš, a já ti povím, jaký jsi
Žáci na základě ukázek jednotlivých promluv sestaví částečný portrét osoby mluvčího. Uvědomí si, co na ně může…
gymnázium
16. 12. 2008
0x
6770x
Úvod do počítačových sítí
První ze trojice dokumentů pojednávající o počítačových sítích, který se zabývá základními pojmy, dělením sítí podle…
gymnázium
16. 12. 2008
1x
6309x
Postavení ČR v Evropě
Materiál se zabývá postavením ČR v Evropě - zejména ve vztahu k sousedním zemím. Dotýká se problematiky členství ČR v…
základní vzdělávání
16. 12. 2008
0x
11404x
Periodická soustava prvků
Prezentace vymezuje základní pojmy z periodické soustavy prvků a klade důraz na vztahy a souvislosti v periodické…
základní vzdělávání
16. 12. 2008
0x
16643x
Listnaté a jehličnaté stromy
Jedná se o pracovní list do hodiny prvouky. Děti si procvičují jednoduchou formou své znalosti o jehličnatých a…
základní vzdělávání
15. 12. 2008
0x
4572x
Zeměpisná olympiáda 2008 - celostátní kolo - kategorie B
Zadání a autorská řešení celostátního kola Zeměpisné olympiády 2008 (kategorie B, 7. ročník) obsahující práci bez…
základní vzdělávání
15. 12. 2008
0x
8578x
První světová válka
Žák pracuje s písemným pramenem, literárním dílem. Hledá v textu věcné informace, vyhledává a hodnotí také použité…
gymnázium
15. 12. 2008
0x
3435x
Nová doba a ekonomika
Výkladová prezentace na téma merkantilismus a kapitalismus. Doporučuji doplnit pracovním listem Modernizace společnosti…
základní vzdělávání
12. 12. 2008
0x
11591x
Asie - povrch
Žáci se seznámí se základními údaji, které se týkají povrchu Asie, a řeší zábavné úkoly.
Zobrazeno
12
z
11027
položek
Zpět
1
...
862
863
864
865
866
867
...
919
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025