Tyto materiály poslouží k celoročnímu užívání při práci v kooperativních skupinách. Je vhodné poskytnout je žákům na počátku školního roku spolu s patřičným teoretickým výkladem učitele týkajícím se KV. Především je nutné seznámit žáky se základními pilíři KV, s plněním věcných a sociálních cílů, s hodnocením, reflexí apod. Všechny informace a mnohem více můžete nalézt v knize H. Kasíkové - Učíme (se) spolupráci spoluprací (Kladno: AISIS, 2005. ISBN 80-239-4668-4).
Soubory materiálu
Typ
Název
Sešit pro záznam činností a hodnocení kooperativních skupin
Ráda bych podotkla, že "Spolupracovníčky" byly u dětí natolik oblíbené, že si je samy vyráběly i děti z jiných tříd ve školní družině. Navíc jsem v originálu měla i sloupec "odměna" a tam jsem jim za úspěšnou činnost vlepovala malé obrázky - okopírované z pexesa. Kooperativní výuku jsem postupně zaváděla už do 1. třídy ZŠ a mám s ní výborné zkušenosti. Děti byly nadšené. Opravdu se naučily pomáhat si a mít ohled na ostatní, což jsem poznala i při neřízenných činnostech, jako při pobytu v přírodě nebo ve školní jídelně.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.