Myslím, že jde o výborný příklad mezipředmětového propojení, který nepostrádá vtip. Názvy vepsané do vlaječek navádějí k tomu, aby je žáci vystřihli, nalepili na špejle a zapíchli do mapy ČR. Tím se možnosti DUM rozšíří o další aspekty - práce s mapou, poloha obce...
Myslím, že vymyslet sady antonym muselo dát docela práci a jsem proto překvapen, že hodnocení týmu rvp je tak nízké. Možná, že vlastní provedení pracovního listu nebylo tak časově náročné, ale originalita by jistě zasloužila větší uznání. Já osobně dávám 4 hvězdy a paní Lence blahopřeji.
Děkuji moc! Hledání v atlasu bylo opravdu náročnější než samotné vytvoření pracovního listu, a tak slůvko uznání potěší a hlavně podpoří v další práci. Děkuji ještě jednou!! Snad Vás, a doufám, že i ostatní kolegy, zaujme druhý pracovní list, pro změnu se synonymy (taktéž na mapě ČR). Zdraví Lenka
Dala jsem také čtyři hvězdičky - výborný nápad, ač se může zdát DUM na první pohled triviální. Souhlasím s kolegyní Helenou, s vlaječkami se dá dál pracovat i v prvouce. Super!
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.