Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Tento vzdělávací objekt je interaktivní soutěžní aktivita, která slouží k procvičování řešení lineárních rovnic. Je určena pro dvě družstva a podporuje soutěživost, spolupráci a kritické myšlení žáků. Žáci vybírají příklady z interaktivní pyramidy a střídavě řeší rovnice. Učitel kontroluje správnost odpovědí a správné výsledky jsou bodovány pomocí smajlíků. Na závěr se vyhodnotí počet bodů a určí vítězné družstvo. Prezentace je vhodná pro základní školy a může být využita jako aktivizační prvek při výuce matematiky, zejména při opakování a upevňování znalostí, kdy díky hernímu principu podporuje motivaci žáků a aktivní zapojení do výuky. Prezentace umožňuje učiteli rychlé a snadné vyhodnocení výsledků soutěže a tím hodnocení pokroku žáků a identifikaci problémových oblastí. Prezentaci lze upravit a tím i využít u jiných kapitol při výuce matematiky.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025