Podle mě tato čistě didaktická hra nesouvisí v žádném případě s vybraným očekávaným výstupem. Od dětí vyžaduje jen naučení "prázdných pojmů", které nemají s myšlenkou husitství nic společného...
Problém je možná v tom, že vhodnější výstup RVP prostě nenabízí. A přiřadit husitské zbraně např. k "příkladům významných kulturních památek" by asi nebylo o mnoho šťastnější. Znalost husitských zbraní je možná jen střípkem obrazu celého husitství, ale střípkem, bez kterého by obraz nebyl rozhodně úplný.
:-) Možná právě "významné památky" mi přijdou bližší než "význam husitství" k tomuto pexesu... Asi je problém v tom, že RVP (beru RVP jako standard přitozeného myšlení pedagoga)nenabízí výstupy jen tak pro nic za nic... Není přece důležité poznat husitskou zbraň, ale pochopit smysl snažení husitů (z různých pohledů)... :-)
A ještě jeden postřeh, možná by bylo přínosnější pro všechny (včetně dětí) vytvářet materiály podle výstupů RVP, než v potu tváře přiřazovat vlastní materiály k výstupům RVP :-) nemám pravdu? :-)