Materiál do výuky

Čtení slov s podporou obrázků K, P

23. 12. 2013 základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Autor
Mgr. Oľga Gabrielová
Věková skupina
7—9 let
Speciální vzdělávací potřeby
mentální postižení—lehké

Anotace

Pracovní listy pro rozvoj čtenářských dovedností žáků. Čtení slov pomocí obrázku, určování počáteční slabiky, psaní hůlkovým písmem, párování: slovo–obrázek, slabika–obrázek; hra pexeso: slovo–obrázek.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
225.5 kB
Tabulka
Čtení slov s podporou obrázků K, P_1.xls
Pracovní list
225.5 kB
Tabulka
Čtení slov s podporou obrázků K, P_2.xls
Pracovní list
225.5 kB
Tabulka
Čtení slov s podporou obrázků K, P_3.xls
Metodické pokyny
28 kB
Dokument
Čtení slov s podporou obrázků K, P.doc
Pracovní list
225.7 kB
Tabulka
Cteni_slov_s_podporou_obrazku_K,_P_1.ods
Pracovní list
225.06 kB
Tabulka
Cteni_slov_s_podporou_obrazku_K,_P_2.ods
Pracovní list
230.02 kB
Tabulka
Cteni_slov_s_podporou_obrazku_K,_P_3.ods
Metodické pokyny
13.8 kB
Dokument
Cteni_slov_s_podporou_obrazku_K,_P.odt
Obsahuje
3x
Tabulka
1x
Dokument
3x
Tabulka
1x
Dokument

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

7—9

Týká se jazyka:

čeština