Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0.
Pracovní listy se velmi liší od ostatních materiálů, slouží především jako podnět k diskuzi, k hledání netradičních pohledů na otázky. Nejsou určeny k tomu, aby si je žáci sami vypracovali a učitelé je pak opravili. Slouží jako materiál, který podpoří snahu pochopit, proč žáci uvažují tak, jak uvažují, a vede je k tomu, aby své myšlenky byli schopni formulovat. Diskusi k jednotlivým úlohám a řešením lze vést na facebookové skupině https://www.facebook.com/HomeMath-987530457962077/, nebo své postřehy napsat na e-mail: antonin.jancarik@pedf.cuni.cz. U každého z 8 modulů je úvodní metodika s vysvětlením principů práce v daném modulu.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025