Materiály do výuky základní vzdělávání Reklama aneb Nekupte to...
Materiál do výuky

Reklama aneb Nekupte to...

27. 5. 2008 základní vzdělávání
Autor
Svatopluk Mareš
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Nekupte to za tu cenu... Pracovní listy, ve kterých žáci řeší, jak nepodlehnout lákavému reklamnímu sdělení a "nekoupit zajíce v pytli". Sami si také vytvoří "pravdivou" reklamu a navrhnou vlastní leták.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Reklama
81.5 kB
Dokument
reklama.doc
Reklama
68.31 kB
Dokument
reklama.odt
Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument

Hodnocení uživatelů

Jakub Horálek
6. 4. 2008, 20:44
Přesně to považuji za jeden z hlavních cílů MV – vést žáky ke skepticismu vůči reklamě a mediálním sdělením vůbec. Oceńuji nápad, grafiku pracovního listu,vhodný výběr inzerovaného produktu motivujícího žáky a propojení různých činností a dovedností.
Pouze kvůli logice věci: text předjímá, že pan Novák notebook koupí; možná když před koupí zjistí, jak se věci mají, obchod se konat nebude... :-)
Oldřich SUCHORADSKÝ
23. 4. 2008, 11:00
Příjemný příklad aktivity žáků. Sám bych v zadání ještě hledal možnost odhadu ceny samotným žákem a vyhledání jejího srovnání v různých obchodech u této značky.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština