Materiály do výuky gymnázium Programování v Pythonu – Nalezení maxima v poli
Materiál do výuky

Programování v Pythonu – Nalezení maxima v poli

8. 12. 2024 gymnázium
Autor
Václav Šimandl
Věková skupina
16—19 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Cílem aktivity je získání dovedností spojených s analýzou předloženého problému, návrhem algoritmu pro jeho řešení a jeho implementací. Specifickým cílem aktivity je nalezení (objevení) algoritmu pro zjištění největšího prvku v poli čísel. Dílčím cílem aktivity je upevnění dosavadních dovedností spojených s manipulací s prvky pole. Aktivita předpokládá použití programovacího jazyka Python 3.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Metodický list aktivity
299.33 kB
PDF
pole_kontruktivismus-maximum-ml.pdf
Pracovní list aktivity
212.31 kB
PDF
pole_kontruktivismus-maximum-pl.pdf
Vzorové řešení aktivity
350 B
Ostatní
pole_kontruktivismus-maximum-reseni.py
Aktivita, na které žáci trénují návrh algoritmu
722 B
Ostatní
pole_kontruktivismus-maximum-jenSpustit.py
Obsahuje
2x
PDF
2x
Ostatní

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

16—19

Týká se jazyka:

čeština