Prezentace se zaměřuje na vymezení pojmu karboxylových kyselin, jejich názvosloví, vlastností a užití v běžném životě. Pro zvýšení názornosti a propojení s praxí je do pezentace zařazena celá řada obrázků a videoklip s reakcemi kyseliny octové. Součástí pracovního materiálu je pracovní list.
MATERIAL JE CHYBNÝ - nerespektuje platné ch.názvosloví.
Autor nezná názvosloví karboxylových kyselin a recenzent/ka také ne. Co s tím? Nadšení pro reformu je sice hezká věc, ale mělo by být podloženo základními věcnými znalosti. V připadě tohoto autora (a asi i téhož recenzenta) se opakovaně projevuje neznalost základů oboru. Autor i recenzent/ka by snad měli věnovat prázdniny doplnění svého vzdělání nebo by měli zvážit svoji další veřejnou aktivitu.
Pro člověka zvnějšku je DUM také informací o kvalitě výuky na našich ZŠ. Zde vzniká obraz chemie na ZŠ velmi sporný. Měl by snad vznikající Standard učitele zavádět každoroční zkoušky z názvosloví a základních pojmů pro každého učitele?
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.