Materiály do výuky základní vzdělávání Digitální test z fyziky pro 9. ročník: Bezpečnost při práci s elektrickým proudem.
Materiál do výuky

Digitální test z fyziky pro 9. ročník: Bezpečnost při práci s elektrickým proudem.

27. 5. 2008 základní vzdělávání
Autor
Oldřich SUCHORADSKÝ
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Didaktické testy s volitelnou odpovědí prověřují učivo z fyziky v 9. ročníku kapitoly Elektrický prod v tématu Střídavý proud a Bezpečnost při práci s el. proudem. Obsahuje 15 otázek prověřujících základní pojmy a využití naučených poznatků v životě. Ke každé otázce jsou navrženy 4 odpovědi, z nichž je jedna správná. Test má verzi A a B. Obě obsahují stejné otázky i odpovědi. Odpovědi jsou symetricky prohozené a znesnadňují možnost opisování spolusedících žáků.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
105 kB
Dokument
Stridavy_proud.doc
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
29.14 kB
Dokument
Stridavy_proud.odt
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
101 kB
Dokument
Bezpečnost s el.doc
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
26.09 kB
Dokument
Bezpečnost s el.odt
Obsahuje
2x
Dokument
2x
Dokument

Hodnocení uživatelů

Lucie Procházková
6. 10. 2008, 16:22
Fyzikář nejsem, ale test jsem četla opakovaně, protože jsem se snažila najít něco, v čem by se mi líbil.

Bez znalostí se neobejdeme, to je jasné, ale neoddělovala bych je od zbytku toho všeho, proč se děti ve škole učí. Proto se ve škole už dětí neučí vyjmenovaná slova vyjmenovat za sebou (znalosti), ale učí se umět podle nich psát i/y v jiných slovech správně (dovednosti).

Ono těch důvodů, proč se mi tehle způsob ověřování žákových znalostí nelíbí, je taky to, že tímto testem ověřím JEN znalosti. I když autor testů tvrdí, že jejich vyplnění a následné vyhodnocení trvá chvilku a to je jedna z jejich velký výhod, ptám se: můžeme si dovolit takový "luxus", abychom se věnovali zvlášť znalostem? Máme na to čas? V hodině, odpoledne při opravách... Je to efektivní? Baví to děti? A hlavně - je to vypovídající, když dítě odpovědi tipuje??

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština