Materiály do výuky základní vzdělávání Digitální test z fyziky pro 9. ročník: Bezpečnost při práci s elektrickým proudem.
Materiál do výuky

Digitální test z fyziky pro 9. ročník: Bezpečnost při práci s elektrickým proudem.

27. 5. 2008 základní vzdělávání
Autor
Oldřich SUCHORADSKÝ
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Didaktické testy s volitelnou odpovědí prověřují učivo z fyziky v 9. ročníku kapitoly Elektrický prod v tématu Střídavý proud a Bezpečnost při práci s el. proudem. Obsahuje 15 otázek prověřujících základní pojmy a využití naučených poznatků v životě. Ke každé otázce jsou navrženy 4 odpovědi, z nichž je jedna správná. Test má verzi A a B. Obě obsahují stejné otázky i odpovědi. Odpovědi jsou symetricky prohozené a znesnadňují možnost opisování spolusedících žáků.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
105 kB
Dokument
Stridavy_proud.doc
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
29.14 kB
Dokument
Stridavy_proud.odt
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
101 kB
Dokument
Bezpečnost s el.doc
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
26.09 kB
Dokument
Bezpečnost s el.odt
Obsahuje
2x
Dokument
2x
Dokument

Hodnocení uživatelů

Ondřej Nešpor
3. 10. 2008, 20:16
No mně hlavně přišlo šokující to zjištění, že "test na definice nedává dovednostem prostor". To je asi stejné zjištění, jako že "žádný muž není ženského pohlaví".

Mimochodem, podívali jste se na ten test? Alespoň jeden z vás? To jsou tak naprosté základy, že tam fakt není čemu rozumět, natož pak co rozvíjet. Ta fáze v tom levém kolíku buď je nebo není. Tečka. A ta malůvka značící dvojitou izolaci prostě nějak vypadá. Čemu na tom, jmenovče, chceš nerozumět?

Rozvíjet se můžete, až budete malovat zapojení diod na usměrnění střídavého proudu. A tomu můžete i nerozumět :-) Ale k tomu je odsud ještě hodně dlouhá cesta.

Když už bych něco chtěl opravdu vytknout, jsou to otázky, které plynou ze sebe navzájem. Např. ve stridavy_proud.doc jsou to dvojice otázek 1, 2 a 3, 7. Když na jednu odpovíte, máte odpověď i na druhou.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština